Hürriyet

banner image

Hürriyet

| Baba Evi — Aşk Kazası — 1999 — EMRE&GRAFSON MÜZİK — Aşkın Nur YENGI …16 Haziran 2013 Pazar…|

| Müzik Klip|Music Clip | Müzik Video|Music Video | Medya|Media | Fotograf|Photo | Sinema|Cinema | Film|Movie | Haber Video|News Video | Belgesel|Documentary |
 Baba Evi — Aşk Kazası — 1999 — EMRE&GRAFSON MÜZİK — Aşkın Nur YENGI 
| Baba Evi  Aşk Kazası  1999  EMRE&GRAFSON MÜZİK  Aşkın Nur YENGI
16 Haziran 2013 Pazar|
Baba Evi Aşk Kazası 1999 EMRE&GRAFSON MÜZİK Aşkın Nur YENGI
Söz: Müzik: Cengiz Onural Düzenleme: Zafer Haznedaroğlu

Parlak bir inciydim önce derinlerde saklanırdım
Baba evi kabuğumdu hayat çok uzak sanırdım
Düşlerimle yandım sonra sevdalarımla kavruldum
Düşlerimin peşi sıra kendimi yollara vurdum

Kanat takıp uçurur da bu düşler uyandırır en tatlı yerinde
Gün ortasında sabah seherinde hatırlanır yeniden

Yatak döşek yatırır da bu sevda uyandırır en tatlı yerinde
Gün ortasında sabah seherinde hatırlanır yeniden
| Baba Evi — Aşk Kazası — 1999 — EMRE&GRAFSON MÜZİK — Aşkın Nur YENGI …16 Haziran 2013 Pazar…| | Baba Evi — Aşk Kazası — 1999 — EMRE&GRAFSON MÜZİK — Aşkın Nur YENGI …16 Haziran 2013 Pazar…| Reviewed by ümitse on 10:35:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.