Hürriyet

banner image

Hürriyet

Yeni Rakı — Almanya’ da Gösterime Giren Reklamı… —2021…

Yeni Rakı  Almanya da  Gösterime Giren Reklamı 2021
Fikrimin İnce Gülü  İsmail Hakkı Bey AKSOY  Acemkürdî Makamı, Semaî Usûlü

Fikrimin İnce Gülü
Kalbimin şen bülbülü
Fikrimin İnce Gülü
Kalbimin şen bülbülü
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
Gördüğüm günden beri
Olmuşum inan deli
Gördüğüm günden beri
Olmuşum inan deli
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
Ateşli dudakların
Gamzeli yanakların
Ateşli dudakların
Gamzeli yanakların
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni

Fikrimin İnce Gülü  İsmail Hakkı Bey AKSOY  Acemkürdî Makamı, Semaî Usûlü
Besteci :  İsmail Hakkı Bey AKSOY
Beste :  Acemkürdî Makamı, Semaî Usûlü
 Öneriyoruz.

Önerilerimiz :
https://youtu.be/AlLFciZCJvY
Yeni Rakı — Almanya da  Gösterime Giren Reklamı… —2021……
|İsmail Hakkı Bey AKSOY|
|18661927|
|Türk MüzisyenBesteciMuallim|
Yeni Rakı — Almanya’ da Gösterime Giren Reklamı… —2021… Yeni Rakı — Almanya’ da  Gösterime Giren Reklamı… —2021… Reviewed by ümitse on 11:01:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.