Hürriyet

banner image

Hürriyet

Dargın — Zeynep BASTIK & Emir Can İĞREK — Dargın—Hypers Music—04.09.2020 — Emir Can İĞREK …

Dargın  Zeynep BASTIK & Emir Can İĞREK  DargınHypers Music04.09.2020  Emir Can İĞREK 
Dargın  Zeynep BASTIK & Emir Can İĞREK

Benlik bir mesele yoksa
Çıkıyorum hayatından bu akşam derhâl
Artık beni kötü hatırla
Ne bileyim, hatırlanacak bir şey kaldıysa

Güvendiğim şu dağlarda orman yangınları
"Seni unutmak" denen şey
Göğsümün bıçakları batar bazen fena

Niye Baktın Dargın Dargın?
Neşene ilahlar gibi taptım
Niye Baktın Dargın Dargın?

Niye Baktın Dargın Dargın?
Neşene ilahlar gibi taptım
Niye Baktın Dargın Dargın?

Benlik bir mesele yoksa
Çıkıyorum zıvanadan
Demişsin ki "Güzel adamdı", ah
Gülüyorum numaradan

Güvendiğim şu dağlarda orman yangınları
"Seni affetmek" denen şey
Sırtımın bıçakları batar bazen fena

Niye Baktın Dargın Dargın?
Neşene ilahlar gibi taptım
Niye Baktın Dargın Dargın?

Niye Baktın Dargın Dargın?
Neşene ilahlar gibi taptım
Niye Baktın Dargın Dargın?

Dargın  Zeynep BASTIK & Emir Can İĞREK  DargınHypers Music04.09.2020  Emir Can İĞREK
Söz Müzik :  Emir Can İĞREK
Seslendirme :  Zeynep BASTIK & Emir Can İĞREK
Düzenleme :  Serhat ŞENSESLİ

Emir Can İĞREK, Türk Müzisyen  Besteci  Söz Yazarı

Albümler : 
Ağır Roman,
His
Dargın
Dargın  2020

Nalan
Nalan  2019

Akşamcı
Akşamcı  2020
Saman Sarısı
Saman Sarısı  2020

Defoluyorum
Defoluyorum  2019

Müzik Kutusu
Ağır Roman  2018

Gönül Davası
Gönül Davası  2017

Tenha
Akşamcı  2020
Aç Bağrını
Aç Bağrını  2018

Beyaz
Gönül Davası  2017

Yangınlı Şiir
Ağır Roman  2018

Gömleğimin Cebi
Gömleğimin Cebi  2019

Sapa
Sapa  2020

Silahım Yok
Silahım Yok  2019

Beyaz Skandalım
Ağır Roman  2018

Meydan
Meydan  2020
Nevale
Nevale  2019

Ağır Roman
Ağır Roman  2018
Kaptan
Ağır Roman  2018

Dönsen Bile
Dönsen Bile  2019

Plak şirketleri: ILS Vision, Hisar Müzik

 Öneriyoruz.

Önerilerimiz :
https://youtu.be/8kct5SVudoU
Emir Can İĞREK
|Emir Can İĞREK|
|02.04.1993Çerkezköy|
|Türk Müzisyen  Besteci  Söz Yazarı|
Dargın — Zeynep BASTIK & Emir Can İĞREK — Dargın—Hypers Music—04.09.2020 — Emir Can İĞREK … Dargın — Zeynep BASTIK & Emir Can İĞREK — Dargın—Hypers Music—04.09.2020 — Emir Can İĞREK … Reviewed by ümitse on 18:59:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.