Hürriyet

banner image

Hürriyet

Ay karanlık — Ahmed ARIF…

Hasretinden Prangalar Eskittim' in Şâiri Ahmed ARIF' i Doğumunun 94. Yılında Saygıyla Anıyoruz
|21.04.192721.04.2021| 
Hasretinden Prangalar Eskittim' in Şâiri Ahmed ARIF' i Ölümünün 30. Yılında Saygıyla Anıyoruz
|02.06.199102.06.2021| 
|Ahmed ARIF| 
Ay Karanlık  Ahmed ARIF
21 Nisan 2021 Çarşamba
Ay Karanlık  Ahmed..
   Maviye
Maviye çalar
gözlerin, 
Yangın mavisine
Rüzgarda asi,
Körsem,
Senden gayrısına yoksam,
Bozuksam,
Can benim,
düş benim,
Ellere nesi?
Hadi gel,
Ay Karanlık...

İtten aç,
Yılandan çıplak,
Vurgun ve bela
Gelip durmuşsam kapına
Var mı ki doymazlığım?
İlle
de ille
Sevmelerim,
Sevmelerim gibisi?
Oturmuş yazıcılar
Fermanım yazar
N'olur gel,
Ay Karanlık...

Dört yanım puşt zulası,
Dost yüzlü,
Dost gülücüklü
Cıgaramdan yanar.
Alnım öperler,
Suskun,
hayın,
çıyansı.
Dört yanım puşt zulası,
Dönerim dönerim çıkmaz.
En leylim
gecede ölesim tutmuş,
Etme gel,
Ay Karanlık...

Ay Karanlik  Ahmed ARIF  Kaynak: Hasretinden Prangalar Eskittim1968Edebiyat ve Yeni DüşünYazkoEdebiyat ve Yeni DüşünEdebiyatŞiir Dizisi2008Metis Yayıncılık184 Sh.
|Ahmed ARİF|
|21.04.1927Diyarbakır  02.06.1991 Ankara|
|Türk Sair|
Ay karanlık — Ahmed ARIF… Ay karanlık — Ahmed ARIF… Reviewed by ümitse on 03:30:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.