Hürriyet

banner image

Hürriyet

Hasretinden Prangalar Eskittim — Ahmed ARIF…

Hasretinden Prangalar Eskittim' in Şâiri Ahmed ARIF' i… DOĞUMUNUN 94. YILINDA SAYGIYLA ANIYORUZ
|21.04.192721.04.2021| 

Hasretinden Prangalar Eskittim' in Şâiri Ahmed ARIF' i Ölümünün 30. Yılında Saygıyla Anıyoruz
|02.06.199102.06.2021| 
|Ahmed ARIF|
|21.04.1927Diyarbakır  02.06.1991Ankara|
|Türk Sâir|
Ahmed ARIF
Hasretinden Prangalar Eskittim  Ahmed ARIF
21 Nisan 2021 Çarşamba
Hasretinden Prangalar Eskittim  Ahmed ARIF

   Seni, anlatabilmek seni.
   İyi çocuklara, kahramanlara.
   Seni anlatabilmek seni,
   Namussuza, halden bilmeze,
   Kahpe yalana.

   Ard arda kaç zemheri,

   Kurt uyur, kuş uyur, zindan uyurdu.
   Dışarda gürül gürül akan bir dünya...           
   Bir ben uyumadım,
   Kaç leylim bahar,

  Hasretinden Prangalar Eskittim .
   Saçlarına kan gülleri takayım,
   Bir o yana 
   Bir bu yana...

   Seni bağırabilsem seni,

   Dipsiz kuyulara,
   Akan yıldıza,
   Bir kibrit çöpüne varana,
   Okyanusun en ıssız dalgasına
   Düşmüş bir kibrit çöpüne.

   Yitirmiş tılsımını ilk sevmelerin,

   Yitirmiş öpücükleri,
   Payı yok, apansız inen akşamlardan,
   Bir kadeh, bir cıgara, dalıp gidene,
   Seni anlatabilsem seni...
   Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır
   Üşüyorum, kapama gözlerini

Hasretinden Prangalar Eskittim  Ahmet Arif1968Edebiyat ve Yeni DüşünYazkoEdebiyat ve Yeni DüşünEdebiyatŞiir Dizisi2008Metis Yayıncılık184 Sh.
|Ahmed ARİF|
|21.04.1927Diyarbakır  02.06.1991 Ankara|
|Türk Sair|
Hasretinden Prangalar Eskittim — Ahmed ARIF… Hasretinden Prangalar Eskittim — Ahmed ARIF… Reviewed by ümitse on 03:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.