Hürriyet

banner image

Hürriyet

Sade — GNL&Entertainment — 01.03.2013 — Sertab ERENER…


Sertab ERENER

11.Sade  GNL&Entertainment  01.03.2013  Sertab ERENER — 01



11. Sade  GNL&Entertainment  01.03.2013  Sertab ERENER — 01


11. Sade  GNL&Entertainment  01.03.2013 Sertab ERENER  02

Sertab ERENER

11. Sade  GNL&Entertainment  01.03.2013  Sertab ERENER  02


Sarkı Listesi

01.Dönmüyorsun04.10
Söz&Müzik: Ersel SERDARLI
Solist: Sertab ERENER
02.Iyilesiyorum04.17
Söz: Sezen AKSU&Turan SARIBAY
Müzik: Ozgen AKCETIN& Turan SARIBAY
Solist: Sertab ERENER
03.Öyle de Güzel 03.40
Söz&Müzik: Ersel SERDARLI
Solist: Sertab ERENER
04.Cumartesi Pazar03.49
Söz&Müzik: Soner SARIKABADAYI
Solist: Sertab ERENER
05.Çocuktuk Bir Zamanlar03.28
Orijinal Eser Sahibi: Miriam Mendez-“Fuga N2 en do m"
Söz: Sertab ERENER&Sinan KAYNAKCI
Müzik: Miriam MENDEZ&Demir DEMIRKAN&Sertab ERENER
Solist: Sertab ERENER
06.Söz 03.02
Orijinal Eser Sahibi: Danush/Anırudh RAVICHANDER
Söz: Nill KARAIBRAHIMGIL
Solist: Sertab ERENER
07.Sade 04.16
Söz: Ersel SERDARLI
Müzik: Sertab ERENER
Solist: Sertab ERENER
08.Oyna02.53
Söz: Can TEMIZ
Müzik: Anonim
Solist: Sertab ERENER
09.Karalama Defteri03.43
Söz: Sibel ALGAN
Müzik: Sertab ERENER&Demir DEMIRKAN
Solist: Sertab ERENER
10.Acıtır03.10
Söz&Müzik: Bülent ORTACGIL
Solist: Sertab ERENER
11.Sus03.43
Söz&Müzik: Sibel ALGAN
Solist: Sertab ERENER
12..Dönmüyorsun04.11
Remix: Ozan YILMAZ
Solist: Sertab ERENER
13.Cumartesi Pazar03.50
Remix: Behzad MOTALLEBI
Solist: Sertab ERENER
14 SözAkapella versiyon 02.56
Düzenleme: Boğaziçi Caz Korosu
…Sef: Masis Aram GOZBEK
Solist: Sertab ERENER&Boğaziçi Caz Korosu



Sertab ERENER Müzik Kariyerinin 20. yılında “Sade” ile huzurlarınızda !

Katkıda Bulunanlar


Sertab ERENER yeni albümü “Sade”nin hazırlıklarını tamamladı. GNLEntertainment etiketiyle yayımlandı albümde versiyonlar dahil toplam 14 şarkı yer alıyor. Sertab ERENER, önceki albümü “Rengarenk”teki söz yazarı ve besteci kadrosunu büyük ölçüde koruyarak yine Nill KARAIBRAHIMGIL, Ersel SERDARLI, Soner SARIKABADAYI, Demir DEMIRKAN, Sinan KAYNAKCI, Sibel ALGAN gibi isimlerin imzasını taşıyan şarkılar seslendirdi. Model grubundan Can TEMIZ de anonim bir şarkıya yazdığı sözlerle albüme katkıda bulundu. Yıllar sonra ilk kez bir şarkıda Sezen AKSU ile de çalışan sanatçının üç şarkıda da kendi imzası bulunuyor. “Sade”de Bülent ORTACGIL‘in son albümü “Sen”de yer alan “Acıtır”ı yeniden yorumlayan Sertab ERENER ilk video klibini sözü Sezen Aksu ve Turan Sarıbay‘a, müziği Özgen Akçetin ve Turan Sarıbay‘a ait “İyileşiyorum”a çekti. Klibin yönetmenliğini albümün fotoğraflarını da çeken Cem TALU üstlendi

Sertab ERENER albümün kayıtlarını İstanbul Dozer Studios ve Db Stüdyoları’nda tamamladı. Mastering’de Çağlar Türkmen, düzenlemelerde ise Mustafa CECELI ile çalışan Sertab ERENER “Sade” için; “Sezen AKSU’yla yıllar sonra bir şarkı da olsa buluşmak şahane, Mustafa CECELI benim bitmeyen uçuşan yeni fikirlerimi hep ciddiye aldı, bütün şarkıların düzenlemelerini yan yana yaptık. Demir DEMIRKAN’la birlikte yaptığımız “Karalama Defteri” “Sertab Gibi”den izler taşıyor. Albümü tüm şarkılar dinlensin hiç bir şarkıyı geçmeyelim dolu dolu bir albüm olsun diye yaptım. Umarım herkes böyle hisseder dinledikten sonra” dedi


Sarkı Sözleri

02.Iyilesiyorum04.17
Neyin varsa kaldırıp çöpe attım
Saçlarımı kestirdim hemen sarıya boyattım
Bir tanem diye kaydetmiştim ya hani telefonuma
Sildim derhal herkes gibi adını yazdım

Sensizlik bana çok iyi geldi
Ne kadar da ihmal etmişim kendimi

Umurumda değil iyi ki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna
İnan ki

Attım kendimi sokaklara
Dokundum sarhoş yabancı ellere
Üstelik de hiç pişman olmadım
Ama halimden de hiç memnun kalmadım

Umurumda değil iyi ki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna
İnan ki

Aslında iyiyim gerçekten
Bir kere özgür hissediyorum kendimi
Çapraz yatıyorum yatakta
“Oh be!” diyorum, “her şey tamamen benim artık”
Canım ne isterse onu yapıyorum
Ama bazen, bilhassa akşam olurken
Bir tuhaflık olmuyor değil
Sızlıyorum, özlüyorum
Resimlerini atamıyorum mesela, bakamıyorum
Kızıyorum, çok kızıyorum
Üzmek istiyorum seni, canını yakmak istiyorum
Sonra yatışıyorum, sana da üzülüyorum
Ama iyileşiyorum ya, iyileşiyorum!

Umurumda değil iyi ki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna
İnan ki
Söz: Sezen AKSU&Turan SARIBAY
Müzik: Ozgen AKCETIN& Turan SARIBAY
Solist: Sertab ERENER

http://www.youtube.com/watch?v=rKqbRNK1huY
07.Sade 04.16
Uzanıp kıyıda yanı başıma
Aşkını ne güzel söyledin bana
Eskiyip ışıklar gece olunca
Sırrını ne güzel gizledin bana
Yarınımda, dünümde
Gecemde, günümde
Bir ömür bende kal
Sakin, sade böyle en iyisi
Demli, dingin boş inan ki ötesi
Kim söyle kim yazılarını silebilir ki
Sakin, sade böyle en iyisi
Demli, dingin boş inan ki ötesi
Kim söyle kim yazılarını silebilir ki
Külüme güvenip yanabilirim
Aksine inanıp sönebilirim
Nefsime aldanıp sana kanınca
Kendimi sinleyip öğrenebilirim
Yarınımda, dünümde sarkisozu.info
Gecemde, günümde
Bir ömür bende kal
Sakin, sade böyle en iyisi
Demli, dingin boş inan ki ötesi
Kim söyle kim yazılarını silebilir ki
Sakin, sade böyle en iyisi
Demli, dingin boş inan ki ötesi
Kim söyle kim yazılarını silebilir ki
Söz: Ersel SERDARLI
Müzik: Sertab ERENER
Solist: Sertab ERENER

-------------------------------------------------------------------------

Sade — GNL&Entertainment — 01.03.2013 — Sertab ERENER… Sade — GNL&Entertainment — 01.03.2013 — Sertab ERENER… Reviewed by ümitse on 13:57:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.