Hürriyet

banner image

Hürriyet

Ozlemedim Seni — Ahmet TELLI…


Özlemedim SeniAhmetTELLİ

Hiç Özlemedim Seni
Özlemek Dostluktandır
Dostluğundan Öte Bulmalıyım Seni…

Sıcaklığını Bulmalıyım
Dokunuşlarını, Kenetlenişi
Terimizle Sulanmalı Yeryüzü
Güneş Terimizle Işıldamalı Sabah Olunca…

Apansız Fırtınalar Çıkmalı
Sarsılmalıyım…

Özlemek
Yanında Olmak İsteğidir
Gülüşünü Görmek Biraz da
Hiç Özlemedim Seni

Saçlarına Gül Takmam
Bir Irmak Gibi Akıtırım Ovaya
Soluğunla Yanar
Dudaklarımın Bozkırı…

Akkor Halindeki Ufuk
Bakır Bir Tel Gibi Eriyip Gider
Kraterler Ortasında Kalırım…

Toprak Yarılır Birden
Su Kirlenir…

Ürpertir Bu Coğrafya
Bu Serüven
İkimizi Bir Anda
Yaşadığımı Duyarım…

Hiç Özlemedim Seni
Özlemek Dostluktandır
Dostluğundan Öte Bulmalıyım Seni

Özlemedim Seni  Ahmet TELLİ
Özlemedim Seni  Ahmet TELLİ  Kaynak:Yazko

|Ahmet TELLİ|
| 08. 01. 1948Bursa|
|Türk Sair|
Ozlemedim Seni — Ahmet TELLI… Ozlemedim Seni — Ahmet TELLI… Reviewed by ümitse on 00:19:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.