Hürriyet

banner image

Hürriyet

Elimden Gelen Bu — Atilla ILHAN…

Elimden Gelen Bu— Atilla ILHAN 
 
Elimden Gelen Bu  Atilla ILHAN

Elimden Gelen Bu Ben İki Kişiyim
Çoğalmak Neyse Ne Azalmak Zor
Birisi Seni Her AnBırakıp Gittiğim
Öbürü Kan Gibi Tutulmuş Seviyor
Ağzındaki Acı Alnındaki Çizgiyim
Gözlerine Kirli Bir Bulut Getirdim
Hiçbir Sevinç Aydınlığı Onu Silemiyor…

Elimden Gelen Bu Ben İki Kişiyim
Birisi Kapadığın Kapılardan Gitmiyor
Yağmur Yağmaksa OGüneş Açmaksa O
Bir Yerin Üşüse Onun Sıcaklığı
Öbürü En İçten Çağrını Isıtmıyor
Hüneri Ne Dersen Duygu Kaçakçılığı
Alıp Tutmaksa OBasıp Gitmekse O
Bakışları Kıyısız Bir Deniz Uzaklığı…

Elimden Gelen Bu Ben İki Kişiyim
İkisi Birbirinden Çıkmaya Uğraşıyor
Bilmem ki Hangisinden Nasıl Vazgeçeyim
Birisi Yeni Baştan Serüvene Başlamış
Öbürü Silahında Son Mermiyi Yakıyor
Çoğalmak Neyse Ne Azalmak Zor…

Elimden Gelen Bu  Atilla ILHAN
Elimden Gelen Bu  Atilla ILHAN —Ataç KitapeviKasım1960Kaynak: Ben Sana Mecburum İş Bankası Kültür YayınlarıSa.10

|Atilla ILHAN|
|15.06.1925Menemen  11.10.2005Istanbul|
|Türk ŞairYazarGazeteciYayın YönetmeniYayın Danışmanı |
Elimden Gelen Bu — Atilla ILHAN… Elimden Gelen Bu — Atilla ILHAN… Reviewed by ümitse on 18:37:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.