Hürriyet

banner image

Hürriyet

Hep Sonradan — Melek MOSSO — 05.Sevgi Duvarı — 1990— Barış Müzik — Ahmet KAYA…

Hep Sonradan  Melek MOSSO
  
Ne sen Leyla' sın ne de ben Mecnun
Ne sen yorgun ne de ben yorgun
Kederli bir akşam, içmişiz sarhoşuz, hepsi bu
  
Ne sen Leyla' sın ne de ben Mecnun
Ne sen yorgun ne de ben yorgun
Kederli bir akşam, içmişiz sarhoşuz, hepsi bu
  
Hep Sonradan, gelir aklım başıma, 
Hep SonradanSonradan
Hep Sonradan, gelir aklım başıma, 
Hep Sonradan
Hep Sonradan gelir aklıma, 
Hep SonradanSonradan
Hep Sonradan gelir aklım başıma, 
Hep Sonradan
  
Ne sen bulutsun, ne de ben yağmur
Ne sen mağrur ne de ben mağrur
Hüzünlü bir akşam, susmuşuz durgunuz, hepsi bu
  
Ne sen bulutsun, ne de ben yağmur
Ne sen mağrur ne de ben mağrur
Hüzünlü bir akşam, susmuşuz durgunuz, hepsi bu
  
Hep Sonradan, gelir aklım başıma,
Hep SonradanSonradan
Hep Sonradan, gelir aklım başıma,
Hep Sonradan
Hep Sonradan, gelir aklıma,
Hep SonradanSonradan
Hep Sonradan, gelir aklım başıma,
Hep Sonradan
Hep Sonradan  05.Sevgi Duvarı   1990 Barış Müzik  Ahmet KAYA
Söz : Ali ÇINAR
Müzik : Ahmet KAYA
Düzenleme : Ahmet KAYA
Hep Sonradan — Melek MOSSO — 05.Sevgi Duvarı — 1990— Barış Müzik — Ahmet KAYA… Hep Sonradan — Melek MOSSO — 05.Sevgi Duvarı — 1990— Barış Müzik — Ahmet KAYA… Reviewed by ümitse on 22:45:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.