Hürriyet

banner image

Hürriyet

All Of Me — Middle East Version— EMI Music—2015 — John LEGEND

All Of Me EMI Music2015 John LEGEND
Herşeyim EMI Music2015 John LEGEND

What would I do without your smart mouth?
Ukala lafların olmasa ne yapardım?
Drawing me in, and you kicking me out.
Beni sana çekişin ve geri itişin
Got my head spinning, no kidding,
Başımı döndürüyor,şaka değil.
I can’t pin you down.
Seni zorlayamam.
What’s going on in that beautiful mind?
Güzel zihninde neler olup bitiyor.
I’m on your magical mystery ride,
Ben senin büyülü gizemli gezinim.
And I’m so dizzy, don’t know what hit me, but I’ll be alright.
Ve çok sersemim,bana ne çarptı bilmiyorum ama iyi olucam.

My head’s under water,
Başım suyun altında,
But I’m breathing fine.
Ama iyi nefes alıyorum
You’re crazy and I’m out of my mind.
Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım.

Cause all of me
Çünkü her bir yanım
Loves all of you.
Aşık her bir yanına
Love your curves and all your edges,
Kıvrımlarını ve çıkıntılarını seviyor
All your perfect imperfections.
Tüm mükemmel kusurlarını
Give your all to me,
Bana her şeyini ver
I’ll give my all to you.
Ben sana her şeyimi vereceğim
You’re my end and my beginning,
Sen benim başlangıcım ve sonumsun
Even when I lose I’m winning.
Kaybetsem de kazananım
Cause I give you all of me,
Çünkü ben sana her şeyimi veririm
And you give me all of you.
Ve sen de bana.

How many times do I have to tell you?
Daha kaç kere söylemeliyim sana
Even when you’re crying you’re beautiful too.
Ağlarken bile çok güzel olduğunu?
The world is beating you down,
Dünya seni yere seriyor,
I’m around through every move.
Ben her durumda yanındayım.
You’re my downfall, you’re my muse,
Sen benim düşüşümsün,ilham perimsin
My worst distraction, my rhythm and blues.
En kötü deliliğim,ritmim,hüznüm
I can’t stop singing,
Bırakamam şarkı söylemeyi
It’s ringing in my head for you.
Aklımda senin için çalıyor.

My head’s under water,
Başım suyun altında,
But I’m breathing fine.
Ama iyi nefes alıyorum
You’re crazy and I’m out of my mind.
Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım.

Cause all of me
Çünkü her bir yanım
Loves all of you.
Aşık her bir yanına
Love your curves and all your edges,
Kıvrımlarını ve çıkıntılarını seviyor
All your perfect imperfections.
Tüm mükemmel kusurlarını
Give your all to me,
Bana her şeyini ver
I’ll give my all to you.
Ben sana her şeyimi vereceğim
You’re my end and my beginning,
Sen benim başlangıcım ve sonumsun
Even when I lose I’m winning.
Kaybetsem de kazananım
Cause I give you all of me,
Çünkü ben sana her şeyimi veririm
And you give me all of you.
Ve sen de bana.

Cards on the table, we’re both showing hearts,
Kartlar masada,ikimizde kupaları gösteriyoruz
Risking it all, though it’s hard.
Zor olsada hepsini riske atıyoruz.

Cause all of me
Çünkü her bir yanım
Loves all of you.
Aşık her bir yanına
Love your curves and all your edges,
Kıvrımlarını ve çıkıntılarını seviyor
All your perfect imperfections.
Tüm mükemmel kusurlarını
Give your all to me,
Bana her şeyini ver
I’ll give my all to you.
Ben sana her şeyimi vereceğim
You’re my end and my beginning,
Sen benim başlangıcım ve sonumsun
Even when I lose I’m winning.
Kaybetsem de kazananım
Cause I give you all of me,
Çünkü ben sana her şeyimi veririm
And you give me all of you.
Ve sen de bana.

I give you all of me,
Her şeyimi sana veririm
And you give me all of you.
Ve sende bana.

All Of Me  Middle East Version EMI Music2015  John LEGEND
Herşeyim  EMI Music2015  John LEGEND

All Of Me Middle East Version EMI Music2015 John LEGEND
All Of Me — Middle East Version— EMI Music—2015 — John LEGEND All Of Me — Middle East Version— EMI Music—2015 — John LEGEND Reviewed by ümitse on 09:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.