Hürriyet

banner image

Hürriyet

Gulumse — Kemal BURKAY…

Türk Edebiyatının Gülümsesi Kemal BURKAY
|00.00.1937|
|Kemal BURKAY|
|00.00.1937KızılkaleMazgirtTunceli|
|Kürt SiyasetçiYazar ve Sâir|
Kemal BURKAY
Gülümse  Kemal BURKAY
01 Temmuz 2022 Cuma
Gülümse  Kemal BURKAY

Hadi Gülümse bulutlar gitsin
İşçiler iyi çalışsın
, Gülümse
Yoksa ben nasıl yenilenirim
Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir, Akdeniz olur, 
Gülümse.

Sazlarım vardı, ırmaklarım vardı çok
Çakıltaşlarım vardı benim
Ama sen başkasın anlıyor musun
Tut ki karnım acıktı
, anneme küstüm
Tüm şehir bana küskün
Bir kedim bile yok anlıyor musun

İklim değişir, Akdeniz olur, Gülümse.…

Gülümse  Kemal BURKAY  Kaynak: Dersim1975Toplum Yayınları  Hadi GülümseKırmızı Yayınları2009Şiir DizisiSh.548

Şiir Kemal BURKAY
Müzik Arto TUNÇ
Solo Vokal Sezen AKSU (Versiyon 1991)
Düzenleme Onno TUNÇ
İcra Sezen AKSU
Yer aldığı albümler : Gülümse 16 Temmuz 1991

|Kemal BURKAY|
|00.00.1938KızılkaleMazgirtTunceli|
|Kürt SiyasetçiYazar ve Sâirr|
Gulumse — Kemal BURKAY… Gulumse — Kemal BURKAY… Reviewed by ümitse on 01:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.