Hürriyet

banner image

Hürriyet

Suydum Ben Geçiyordum — İlhan BERK…

Suydum Ben Geçiyordum  İlhan BERK

Bir yaprak sadece bir yaprak değildir
Her şeyin kendine gidilsin
Diyordun kuşları, en çok onları anlat
Geceyi sonra da, en çok da onu
Yaşam ki deli saraylıdır
İnsanı kendine bırakmalı
Zamanı kıyıya çek bak
Görünen bilinene sığmaz
Yolu soruyordum rüzgâra
Ben durdum, yol yürüyordu
Suydum Ben Geçiyordum

Geniş zamanlı tümceler kuruyordum

Suydum Ben Geçiyordum  İlhan BERK
 Suydum Ben Geçiyordum  İlhan BERK  Kaynak: Akşama Doğru 1999 Yapı Kredi Yayınları  Toplu ŞiirlerIII  Yapı Kredi Yayınları

|İlhan BERK|
|18.11.1918SehzadelerManisaOsmanlı Devleti  28.08. 2008BodrumTürkiye|
|Türk Şair  Fransızca Ogretmeni|
Suydum Ben Geçiyordum — İlhan BERK… Suydum Ben Geçiyordum — İlhan BERK… Reviewed by ümitse on 14:52:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.