Hürriyet

banner image

Hürriyet

…Anlasaydın — Özlem AYRAL…

Anlasaydın Özlem AYRAL

…Dört duvar arası bir pencereydi aradığım.
Seslendim, duymadın.
Bir ihtimal duydunda anlamadın.
Başka bir dilden bilmediğin kelimeler yüklüydü sessiz fısıltılarımda… Hep iyiliğimden kaybetmiş değilim, kötülük yapa yapa kazanmış da..
Çok başarılı olduğum günler de oldu, dibe vurduğum da..
Sevgi dolu değilim, nefret dolu da..
Barışçıyım, biraz da savaşçı..
Biraz güçlüyüm, biraz zayıf..
Biraz iyiyim, biraz kötü..
İyi, kötü.. İnsanım..

*William Shakespeare

Dört duvar arası bir kapıydı aradığım
Bir Mucize miydi bu beklediğim?
Hayır…
Sıradan bir aralıktı oysa elimi uzattığım
Gücüm yetmiyorsa aralarsın diye düşünmüştüm
Ama sen kapının sana aralanmasını bekledin.
Yorgunluğumu anlamadın,
Hüzün sinen bedenimi hissetmedin,
İçimde ağlayan çocuğun kimsesizliğini duymadın.
Yazdım…
Biteviye,bıkmadan,yorgunluğuma sinen acizliğime rağmen yazdım.
Duvarlarıma sesimi düşürdüm,çağrılar bıraktım.
Bakışlarım düştü her bir cümleme,
Duvarlara çarpıp geri döndü tek tek.
Kahraman bir cümle kurtaracaktı duvar arası sıkışan acizliğimi
Yaşam soluyan bir nefesti tüm yalnız cümlelerimi silecek
Yıkılmayan bir direnişti anahtar olacak
Eşik arası sıkışmış yalnızlığımı manzaraya taşıyacak
Duvarlarımı yıkan pembe düşler olacaktın.
Şimdi dört duvarıma gözlerim sindi.
Damlıyor,
Kanıyor,
Usulca kapanıyor.
Evet,
Kapı aralığı çaresindeydi beklediğim
Bir el uzaklığı anahtar deliğine değecek,
Bir yürek mesafesindeydi.
Dört duvardan,
Umudumun düştüğü yerden
Kapı açılacak
Sen gelecektin.
Kim olduğuna bakmadan
Sorgusuz bir geceyi kararı alınmış gündüze devredecektim.
Dört duvar karaladığım özlemlerimi
Kapı aralığında bekleyen umutlarıma teslim edecektim… Hep iyiliğimden kaybetmiş değilim, kötülük yapa yapa kazanmış da..
Çok başarılı olduğum günler de oldu, dibe vurduğum da..
Sevgi dolu değilim, nefret dolu da..
Barışçıyım, biraz da savaşçı..
Biraz güçlüyüm, biraz zayıf..
Biraz iyiyim, biraz kötü..
İyi, kötü.. İnsanım..

*William Shakespeare
Anlasaydın Hep iyiliğimden kaybetmiş değilim, kötülük yapa yapa kazanmış da..
Çok başarılı olduğum günler de oldu, dibe vurduğum da..
Sevgi dolu değilim, nefret dolu da..
Barışçıyım, biraz da savaşçı..
Biraz güçlüyüm, biraz zayıf..
Biraz iyiyim, biraz kötü..
İyi, kötü.. İnsanım..

*William Shakespeare

Anlasaydın Özlem AYRAL

…Anlasaydın — Özlem AYRAL… …Anlasaydın — Özlem AYRAL… Reviewed by ümitse on 15:54:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.