Hürriyet

banner image

Hürriyet

Geçen Zaman — Ziya Osman SABA…

Yedi Meşaleciler Hareketi nin kurucularından  Ziya Osman SABA  ÖLÜMÜ62. YILINDA SAYGIYLA ANIYORUZ
|29.01.195729.01.2019|
Yedi Meşaleciler Hareketi nin kurucularından  Ziya Osman SABA  DOĞUMUNUN 109. YILINDA SAYGIYLA ANIYORUZ
|30.03.191030.03.2019|

|Ziya Osman SABA|
|30.03.1910Istanbul  29.01.1957Misakı Milli SokakIstanbul|
|Türk SâirYazar|
Ziya Osman SABA
Geçen Zaman Ziya Osman SABA
29 Ocak 2019 Salı
Geçen Zaman  Ziya Osman SABA
Hiç Olmazsa Unutmamak İsterdim.
Eski Geceler, Sevdiklerimle Dolu Odalar...
Yalnız Bırakmayın Beni Hatıralar.
Az Yanımda Kal Çocukluğum,
Temiz Yürekli Uysal Çocukluğum...
Ah, Ümit Dolu Gençliğim,
İlk Şiirim, İlk Arkadaşım, İlk Sevgim...
-Doğdugum Ev. Rahatlıyacak İçim Duysam
Bir Tek Kapının Sesini.
Arıyorum Aklımda Bir Ninni Bestesini...
Böyle Uzaklasmayın Benden, Yasâdığım Günler.
Güneş, Getir Bir Bayram Sabahını.
Açılın Açılın Tekrar
Çocuk Dizlerimdeki Yaralar,
Hepiniz Benimsiniz:
Mektebim, Sınıflarım, Oturduğum Sıralar...
Yalnız Hatırlamak Hatirlamak İstiyorum
Nerde Kaldı Sevgilim, Seni ilk Öptüğüm Gün,
Rengine Doymadığım O Sema,
Ahengine Kanmadığım Irmak.
Bırakıp Herşeyi Nereye Gidiyorum?
Neler Geçmişti Aklımdan,
Nedendi Ağladığım, Nedendi Güldüğüm?
Ah Nasıldı Yaşamak?


Geçen Zaman  Ziya Osman SABA
Geçen Zaman Ziya Osman SABA  Kaynak: CümlemizBütün ŞiirlerriCan Yayınları2017İstanbul13x19 cm—18sh.

|Ziya Osman SABA|
|30.03.1910Istanbul — 29.01.1957Istanbul|
|Türk ŞairYazar|
Geçen Zaman — Ziya Osman SABA… Geçen Zaman — Ziya Osman SABA… Reviewed by ümitse on 00:30:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.