Hürriyet

banner image

Hürriyet

Ozledim Seni — Can YUCEL…

Şiirin Can Babası Can YÜCEL  DOĞUMUNUN 92. YILINDA SAYGIYLA ANIYORUZ
|11.08.192611.08.2018|

Şiirin Ustadı Can YÜCEL  ÖLÜMÜNÜN 19. YILINDA SAYGIYLA ANIYORUZ
|12.08.199912.08.2018|

|Can YÜCEL|
|11.08.1926ISTANBUL  12.08.1999Datça|
|Türk Sair|

Can YÜCEL
Ozledim Seni  Can YÜCEL
1Ağustos 2018 Cumartesi
Özledim Seni Can YÜCEL

Özledim Seni
Ayrılık yüreğimi uyuşturuyor
Karıncalandırıyor nicedir…
Beynimi uyuşturuyor özlemin…
Çok sık birlikte olmasak bile…
Benimle olduğunu bilmenin…
Bunca zamandır içimi ısıttığını…
Yeni yeni anlıyorum
Yokluğun,
Hatırladıkça yüreğime saplanan bir sizi olmaktan çıkıp
Mütemadiyen bir boşluğa
Sabahları seni okşayarak başlamaları
Seninle baş başa konuşmaları özlüyorum;
Oynaşmalarımızı,
Yürüyüşlerimizi,
Sevimli haşarılığını,
Çocuksu küskünlüğünü…
Nasılda serttin başkalarına karşı
Beni savunurken;
Ve ne Kadar yumuşak
Bir çift kısık gözle kendini
Ellerimin okşayışına bırakırken
Gitmeni asla istemediğim halde
Buna mecbur olduğunu görmek
Ve Sana bunları söylemeden…
“Git artık” demek
“Beni ne Kadar çabuk unutursan,
O Kadar çabuk…
Kavuşacaksın mutluluğa”
Demek Sana nede zor…
Seni görmemek ve belki yıllar sonra…
Karsılaştığımızda…
Bana bir yabancı gibi bakmanı istemek senden…
Yeni bir sevdayı yasakladığım kalbime söz geçirmek…

Özledim Seni Can YÜCEL
Özledim Seni  Can YÜCEL  Kaynak: Altısıbiyerde Şiir DizisiAdam Yayınları  1988  İstanbul 1x14 Cm.  61 sh.   Çağdaş Türk Edebiyatı  Şiir Dizisi  PAPİRÜS Yayınları  1992  İstanbul 14x20 Cm.  64 sh. 

|Can YÜCEL|
|11.08.1926Istanbul  12.08.1999Datça|
|Türk Şair|
Ozledim Seni — Can YUCEL… Ozledim Seni — Can YUCEL… Reviewed by ümitse on 01:30:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.