Hürriyet

banner image

Hürriyet

Ne Böyle Sevdalar Gördüm Ne Böyle Ayriliklar — Ilhan BERK…

Ne Böyle Sevdalar Gördüm Ne Böyle Ayrılıklar  İlhan BERK

Ne zaman Seni Düşünsem
Bir Ceylan Su İçmeye İner
Çayırları Büyürken Görürüm…

Her Akşam Seninle
Yeşil Bir Zeytin Tanesi
Bir Parça Mavi Deniz
Alır Beni…

Seni Düşündükçe
Gül Dikiyorum Elimin Değdiği Yere
Atlara Su Veriyorum
Daha Bir Seviyorum Dağları…

Ne Böyle Sevdalar Gördüm Ne Böyle Ayrılıklar  İlhan BERK

Ne Böyle Sevdalar Gördüm Ne Böyle Ayrılıklar  İlhan BERK  Kaynak: Eşik 1999 Yapı Kredi Yayınları  Toplu ŞiirlerI  Yapı Kredi Yayınları

|İlhan BERK|
|18.11.1918SehzadelerManisaOsmanlı Devleti  28.08. 2008BodrumTürkiye|
|Türk Şair  Fransızca Ogretmeni|

Ne Böyle Sevdalar Gördüm Ne Böyle Ayriliklar — Ilhan BERK… Ne Böyle Sevdalar Gördüm Ne Böyle Ayriliklar — Ilhan BERK… Reviewed by ümitse on 14:10:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.